Amelie, forum och twilight...

Heej! Här kommer lite från min vecka:


I onsdags var jag i nacka forum med Amelie, för jag skulle köpa en skolväska till mig och min syster, jag köpte också två tröjor. (dem kommer lite längre ner.) Vi träffade Emma WB och Fabbie. Sen åkte vi hem med busen och då svek jag Linn och Malin, jag lyssnade på twilight!!!! Men den var dålig, men ändå ville jag lyssna på mer. (jag hade aldrig lyssnat på den om inte Amelie hade lyssnat när vi åkte hem, så det är hennes fel.)

På torsdagen så kom Linn L hit och vi spelade på vår ps2:a typ hela dan. Sen skulle hon åka hem, och det var strålande solsken ner mot björkvik men typ över oss så var det typ så svart det kunde var och det duggade bara så det var inte så farligt, men när jag kom hem så bara störtade regnet ner, och det började hagla och sen när pappa kom hem så började det åska och blixtra. Så vi drog ut allt, sen började det gå bort så vi satte l tv:n och modemet och då började jag kolla på Top model 3 och sen sa det bara pang!!!! Och det var värsta ljus bågen typ vid tv:n, och sen gick proppen.



På fredagen så var min lilla syster hemma och vi slappade bara. Vi skulle äta grillspätt men sen började det regna och åska och blixtra men det gick bra för det gick över sen så pappa kunde grilla.

På lördagen så åkte vi och slängde skrot och sen åkte vi till min och Malins gudföräldrar, för vi skulle få ett ute bord, där fick jag ett par skor, sen åkte vi hem och gjorde lite saker hemma. Efter det åkte jag, mamma och Malin och handlade på rusta och Willys. På Rusta köpte jag lite färger och en duk som man ska måla på.

I dag så har jag hjälpt mamma med att baka bullar, jag bakat rabarberpaj och så har jag målat med mina nya målar saker . I kväll så ska vi äta kyckling salad. Mums!

I morgon kommer det en kompis till Malin och så kommer Amelie. Ska bli kul.

kunde tyvär inte ladda upp några bilder för det cpade.

kramar eran Lollo


Kommentarer
Postat av: linn

rabarberpaj :S

i hate that! xD



hoppas du haft ett bra sommarlov :]

2009-08-16 @ 16:38:16
Postat av: Malin

Haha "svek linn och malin"

jag har sett twilight filmen...den var så där...

ASDÅLIGA effekter xD

2009-08-16 @ 18:22:52
URL: http://rumpetuss.blogg.se/
Postat av: Cassie / Sweetfrog

du sviker ju linn när hon gillar twilight? -.- men ta det lugnt, jag brukar få som jag vill, malin har sett twilight nu satt jaa, vänta bara tills jag gör alla twilight galna! Mohahaha x3

2009-08-18 @ 01:46:38
URL: http://sweetfrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0