Grönan

Heej! I lördags var jag på grönan med familjen, kusinerna och min morbror och hanns tjej med barn. Det var skit kul och jag + kusiner (Anna & Lina) åkte stora bergochdalbanan massa gånger jag och Anna åkte den minst 5 gånger och Lina minst 3 gånger sen åkte jag, lina och pappa insane det var skit läskigt!! mamma vann en stor kartong som såg ut som ett däck, med massa algrens bilar och skyltar och däck. Det sista jag gjorde var att vinna en jätte stor basketboll. Man skulle försöka att träffa en basket korg med en basketboll, och jag satte det på första försöket. Vem är bäst?? XD (hihi) medans min morbror satte den på åttonde försöket. (haha ägd XD) sen när vi stod på färjan och väntade på att den skulle köra så såg vi att en vagn med massa folk från stora bergochdalbanan satt fast precis innan första backen, så två män fick gå upp och putta ner vagnen. Snacka om läskigt!!!




Just nu sitter jag och spelar data och läser nyheterna och i morgon ska jag till min kusin som fyller 15 år (inte Anna eller Lina.) På söndag nästa vecka ska jag + familj åka till kolmården. Sen händer väl inte så mycket. Kommer inte skriva så mycket nu på sommaren. Men kanske skriver nån gång.



basketbollen jag vann


insane knappen som bevisar att jag har åkt den


en klänning som jag hittade på h&m för 149 kr.


kram eran Lollo


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej, e hemma nu.

Jag vann också en sån där boll, fast en fotboll!!!

Vem e bäst xD



2009-07-17 @ 21:17:05
URL: http://rumpetuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0