Hata twilight!

Heej! Gud vad jag är trött på skolan, twilight, lärare, skolmat och lektioner!!

Idag var det en vanlig tråkig dag, med blanandat syslöjd!!

Nu ska jag berätta om hur mycket jag hatar twilight! Dem flesta pratar om det och inget annat (ialla fall dem jag brukar vara med) och det går inte att få kontakt (ibland) och allat tjafs om jag har så här många bilder herla dagarna!!!!!



Och sen har vi ju skolan. Ja vad kan man säga?? Jag HATAR skolan just nu och alla pukon där!! Men specielt så hatar jag rektorn som gör så att vi mister våran mentor :(



Kramar från eran sura Lollo <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Räknas jag som pucko???? XD

2009-06-01 @ 20:26:06
URL: http://rumpetuss.blogg.se/
Postat av: linn

heh, precis "Räknas jag som pucko????". x]

2009-06-02 @ 14:08:27
URL: http://purpleroose.blogg.se/
Postat av: Lollo

nej det gör ni inte det är bara dem som är iriterande (vissa)

2009-06-02 @ 16:36:56
Postat av: Cassie / Sweetfrog

Haha, jag e nog ett puko, inte för att jag vet vad ett puko är men...aja x3 Brukar du vara med oss? hade ingen anning om det...men ifall du nu stör dig så mkt på vårt twilight intresse, sluta vara med oss och var med fjortisarna istl? det blir ju perfekt! x3 Hare bra, x3

2009-06-02 @ 16:55:14
URL: http://sweetfrog.blogg.se/
Postat av: ag

Håller med Cassie.

2009-06-03 @ 16:32:05
Postat av: lollo

men det är inte det men man kan bara bli trött på det

2009-06-03 @ 18:17:57
Postat av: Cassie / Sweetfrog

MEN SNÄLLA NÅN LEWIS!!?? jag tkr inte att jag e bäst, men twilight e som en drog för oss och så hånar du det? Tkr inte du att jag kan få håna eran besatthet av harry potter då? elr är det bara du som har rätt till sånt? Låt mig då veta det innan nästa ggn, skriv nåt i stil med " det är bara jag som får håna sånt andra älskar så ni vet det." Och skyll inte det här på mig, det var inte jag som började skriva " Hata Harry Potter" elr så? Vi får tycka vad vi vill och du vad du vill thats it! jag tänker inte hålla på och bråka om det här,vi e olika SOOO WHAT? men om du vill fortsätta bråka så visst, jag hakar på. Och om du blev sur över det där med pukon så var det bara på skoj, men jag fattar att du stavade/ skrev fel, right? Men mitt inlägg var bara för att håna dit inlägg så jag var ju tvungen att oxå skriva nån skojig felstavning. Jag läger ner det här bråket, men tar du upp det igen e jag med på noterna igen.

Hare Bra!! x3

2009-06-07 @ 21:29:58
URL: http://sweetfrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0