Sorry

Heej! Sorry att jag inte har skrikit på ett tag, men jag har inte haft tid och glömt bort det, men nu ska jag bli bättre på det.

I torsdags kväll åkte vi till Dalarna för vi skulle fira midsommar där. det fanns ongen el eller rinande vatten, utan man fick gå på dass och hämta vatten ur brunnen och åka till bensinmacken och hemta vatten.

Fredag: Vi firade midsommar och fiskade, Malin (min lillasyster) råkade snubla när hon skulle gå upp på bryggan och råkade ha sönder ett fiskespö och så sa såklart en kille (som jag känner) "det där var inte så smart" eller nåt i den stilen. (Man blir bara så trött) men i allafall det var jätte kul den dan men det regnade -_-  Vi bastade före middagen och badade.(det var ungefär 13 grader i vattnet) sen gick jag och mamma och la oss vid 01:30 i vår lilla stuga.

Lördag: I Dalarna så dansar man runt midsommar stången efter midsommar, Lite knäppt men alla där uppe är väl lite knäppa :P men i allafall tillslut började det regna där vi hade åkt. (typiskt) sen efter att vi hade kommit hem så skulle vi basta igen men dem andra var försenade så bastun tändes ganska sent men det gick bra tillslut, och vi skulle bada igen (efetsom det inte finns nån duch där) det var lika kallt som i fredags. sen skulle vi äta, och det spöregnade och vi skulle grilla (typiskt) men som tur var hade vi partytält men det läckte -_- men barnen fick sitta inne, sen började det hagla när vi grillade ( Typiskt) men det gick bra. Efter middagen så åkte vi hem. (Men vi skulle åka hem i söndags) Här kommer lite bilder från i lördags:


 haglet


 tältet när det spöregnade

vår mat



Kramar eran Lollo <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Det gör inget att du inte har "skrikit" på ett tag. Jag brukar inte heller skrika så ofta. Förutom om jag slår mig på tummen, då skriker jag. XD

=)

2009-06-23 @ 19:06:02
URL: http://rumpetuss.blogg.se/
Postat av: Sweetfrog / Cassie

Jag skriker varje dag, olika saker varje gång, men ja som malin om nån slår mig på tummen.

2009-07-12 @ 21:55:25
URL: http://sweetfrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0