Älskling :(

Idag har jag, Älskling och min syrra badat :D var jättevarmt i vattnet (när man kom i xD) sen fick vi gäster alltså Michans pappa och hans tjej. just nu sitter jag och bloggar, lyssnar på musik och ska sätta mig i soffan och vara typ social xD

ja, i måndags var jag ju med Patrik på grönan och firade ett halvår <333 hade jättekuligt, och "fick" en nalle som det står "I love you" på (fast det var jag som betalade xD)

igår så var det mest bara slappa för jag var helt sänkt tills vi gick ner till stranden med mamma och Malin (badade inte) var där i typ en timme elr ngt, sen när vi skulle gå hem så kom Patriks pappa (på vägen och vi gick i området bakom oss) så vi typ vinkade (jag viftade xD) sen fick jag värsta dampanfallet och typ började kuta utan skor sen med skor (utan strumpor( sen med syrumpor xD (fast jag skyllde på att jag var kissnödig senare xD)

imorgon ska familjen till drottningholm på picknik :D mysigt mysigt ;D

juste idag åkte min älskling hem saknar honom redan, kommer typ inte få träffa honom på tre veckor elr ngt sånt :(

min nalle <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0