badaaa!!

har typ badat över mycket den senaste veckan, det första jag gjorde när jag kom ner var att hoppa i polen i morse tog jag ett morgon dopp vid tio xD senare på dan åkte vi till ronneby (stavnig) badet och badade flera timmar xD sen en stund efter middan så frågade Malin, Malin, Eve och Andrea mig om jag skulle bada med dem... men nä jag orkade inte bli blöt xD desutom har jag inte hängt mina badkläder på tork xD tja ville bara säga det för jag har typ lite tråkigt...

i fredags när jag badade med Sofia när jag väntade på familjen...

Kommentarer
Postat av: Elvira

åhhhh fan vad sjönt och svalkande de ser ut på bilden :D

2010-08-26 @ 18:51:22
URL: http://www.vairus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0