:(

Hej hej! Tja har inte blivit så mycket bloggande men om det inte e någon som läser den så vrf ska man då skriva?? Jaja jag gör det ändå för att typ hålla blogg igång. Ja i torsdags var ju familjen på Drottningholm, det var as kuligt men varmt, först så åt vi och matade gräsänder, sen gick vi och åt glass och jag skulle rädda en humla som låg på rygg men när vi kom ut igen var han död :( sen skulle vi gå till kinesiga slottet men gick via en typ staty och lite träd och buskar det var jätte fint och mellan vissa träd var det som små rum som man kunde gömma sig i så jag och Michan och pappa gick in i ett ”rum” medans mamma och Malin ”letade”  efter oss och innan de han komma in så sprang jag och Michan och skulle gömma oss i ett annat ”rum” sen trodde vi att de skulle ringa oss så vi skulle gå och skrämma de men mamma han se oss innan xD ja sen gick vi till kinesiska slottet och det var as fint. Sen på kvällen när vi hade kommit hem och ätit middag och så så gick jag Michan och Anton och badade men Anton badade inte -.-

Ja i fredags så gick jag till Amelie och Sofia var där också så va satta och pratade sen innan jag och Sofia skulle gå så fick vi massa smycken elr massa och massa men några, sen gick jag och Sofia hem till henne och sen till mig och sen badade vi och sen kom mamma, pappa, Malin och Moa men då hade jag badat klart så jag typ samlade fina stenar, vet det e jätte barnsligt men vad gör man när man har tråkigt??

I går var jag hemma och hade tråkigt och låg och studerade en puppa som var en larv `-.- sen åkte jag och pappa och handlade godis och mat, sen på kvällen kollade vi på tv.

Ja idag ska jag packa och typ hjälpa pappa klippa gräset och kanske ringa min älskling. ♥

Imorgon ska vi åka ner till Karlskrona till min moster och typ vara där i en vecka så det kanske inte blir så mycket bloggande. Men något kanske det blir.

Gud vad jag saknar min älskling ♥

ja bilder från veckan kommer  kankse senare orkar inte ladda in de i datorn nu men nån bild kommer det
bara en fin bild

kramar Lewis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0