sommarlov!!!

Hej hej

 sry för dålig uppdatering men har lixom typ glömt elr inte riktigt haft lust, men det har iaf blivit sommarlov och ja det e jätte skönt väder (har hunnit bränna mig). Ska berätta lite vad som har hänt så länge på sommarlovet: jag har varit hos Patrik firat midsommar med Patrik, hans familj, min familj och ett par till sen var jag tvungen att åka hem :( ja nu har jag varit hemma i en vecka och denna vecka som jag har varit hemma så har jag ”badat” i söndags med Linn och Lollo i måndags gick jag upp halv sex för jag skulle med pappa till jobbet, först åkte vi till Fisksätra för att tömma komposterar sen åkte vi till kovik och tillbaka sen åt ci och till kovik sen till någonstans och sen till kovik -.- sen pkte vi hem, i tisdags var jag hemma och typ inte gjorde något i onsdags kom moa hit och sen cyklade vi hem till henne och Malin sov över jippi xD i torsdags var jag bara hemma och häckade framför tvn med Michan och kollade på Madicken sen i fredags så åkte jag hem till Mulin och vi badade och åkte till Mölnvik och köpte glass och sen vart vi fast i gurra så vi hade en liten ”utflykt” där och på kvällen så var det bara jag, Malin, Michan och Anton hemma, ja och idag har jag varit på kalas.

Hos Patrik så var vi på cross på lördagen, sen på söndagen åkte vi till Ullared och sov över där med husvagn och på måndagen så handlade vi där sen åkte vi hem och kom hem halv ett typ och jag var jättetrött men var inte det i ögonen så somnade vid ett kanske -.-

Ja nu sitter jag här vid datan och lyssnar på musik men ska snart gå ut och ”grilla” marsmalows  (stavning) över ett ljus xD på måndag får jag äntligen träffa min älskling igen vi ska gå på grönan för att fira ett halvår ♥ längtar sååå. Men det var allt och ska försöka lova att uppdatera mera :D

Lite bilder:

jag xD

på väg hem från ullared och älskling ♥

ja det var allt

Kramar eran Lewis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0