it´s a wonderful day!

Hejsan svejsan just nu sitter jag bredvid lilla Linn och har rast och typ lite tråkigt. Ska nog spela lite supertux snart :P

Idag e en gasnska bra dag för först och främst e det fredag och jag, min syster och mamma e typ själva ikväll :D så det blir pizza och mys till let´s dans.

Vad ska ni göra i helgen allihopa?

Själv ska jag till min fina älskling och gratta hans pappa och syster som har fyllt år. På söndag ska jag till min nu gamla morbror och fira honom och innan det ska jag få överdragsbyxor och vantar :D

 

eb bild som Melinda har fotat.

Hej då ha en bra fredag :) ♥


Kommentarer
Postat av: melinda

Melinda har fotat*

2011-01-21 @ 12:34:44
URL: http://seriouslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0