You're poison running through my veins

Hejsan svejsan
förlåt för dålig bloggning men har bara inte haft tid och ork.
Men här är min vecka som har varit:
Måndag: Då gjorde jag ingenting.
Tisdag: tandläkaren sen synundersökning för körkortet, sen sola.
Onsdag: Jag åkte med pappa hela dan :)
Torsdag: Jag var med Malin och vi gick till vidsjön och hade picknick och på kvällen följde jag med henne till crossbanan :D
Fredag: Jag och syrran åkte till navka för att handla en bikini topp, sen blev det lite mer (kommer bilder)
Lördag: Hjälpte mammas kompis att flytta :/
Söndag: Pappa körde folkrace :D



Lite bilder från veckan :)

Ikväll blir det Alice Cooper på grönan :D :D :D :D

Uppdaterar nog imorgon :)

Se ya :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0