Sommar men ingen somrig bild

Hej hej

Just nu sitter jag i skolan med Melinda och ska ha no sen. Har typ ingat att göra där för man är ju klar med allt, en helt onödig dag det här. Ikväll ska jag på brännboll med min systers klass, får hoppas att ungarna inte är helt dumma i huvudet.
I helgen var ju älskling här och vi åkte till stan och sickla för att hitta en klänning till mig. på söndagen gjorde vi inte så mycket typ bara var. På måndagen åkte vi till stan igen för att jag typ skulle köpa armband och nagellack :P sen gick vi runt lite där och typ bara gick, sen åkte han hem :( igår slutade jag halv fyra med en till nästan helt onödig dag, gjorde klart mitt linne i slöjden, bild kommer sen :)

Imorgon är det bara skola och sen på kvällen ska man ut och padla kajak inför nian, får hoppas på att det blir roligt.

I helgen blir det nog att titta på när älskling åker cross :)



Skriver nog mer sen ikväll när jag kommit hem från brännbollen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0