Blev lite bildbomb



Hejsan hoppsan!
Ja jag vet att jag inte har bloggat på länge men har typ inte riktigt haft tid och lust.
Men idag e det lördag och bara två dagar kvar på sportlovet :(
Men jag kan ju berätta lite om vad som hände på sportlovet :)

Söndag - Måndag: Linn kom och sov här till på måndagen, sen åkte hon typ hem :P
Tisdag: i tisdags kom min fina älskling och vi typ kollade liite på one tree hill :P
Onsdag: I onsdags började jag nästan dagen med att sjunga sing star med min syster sen åkte jag och Patrik till gurra och träffade Linn och Louise, sen åkte vi till mälnvik och åt lunch tsm. Sen åkte vil tbx till gurra för att spela blackminton :) trodde det skulle vara as roligt, men det var inte så roligt :( men vii målade oss lite roligt (bilder kommer). sen åkte jag och älskling hem och tvättade av oss det vi hade målat och senare på kvällen åke jag, mamma och Patrik till dansen och Louise kom sen oxå :)
Torsdag: I torsdags kom Malin och Pontus och vi typ kollade på film och sen bakade jag och Malin jätte goda muffins :D sen kollade vi på mera film och fikade :)
Fradag: Igår åkte älskling hem :( :( :( när jag kom upp igen efter att ha gått med ner till bussen kollade jag och Malin (min syster) på one tree hill :)
och idag ska jag snart åka och handla och när jag kommer hem ska jag nog kanske kolla klart på one tree hill, sen ikväll blir det väl mys med familjen framför melodifestivalen :)
imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, men det blir väl som vanligt att man dör framför datorn elr tv.






Eh jag vi bjuder på de där bilderna :P




Ha en bra helg nu alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0