Born from a boombox

Höstlovet är typ räddat :D nä men jag kommer faktist inte bara kolla på film :P



Här har ni mitt höstlov:

Måndag: Plugg och kanske fota :)
Tisdag: upp tidigt och åka med pappa, när vi jobbat klart kommer Lollo och sover här :D
Onsdag: Louise är här och jag ska försöka få fota lite höst bilder med henne sen på kvällen kommer Linn och Linus och då blir det film tittande :D
Torsdag: då vet jag inte vad jag ska göra kanske plugga lite :/
Fredag: Har inget planerat men blir väl kanske bara att ligga i soffan elr så hittar man på något med någon :)
Lördag: Har inte planerat något där heller, men något blir det väl :)
Söndag: då ska jag bara ligga i soffan och njuta av sista dagen på lovet :D

Nä just nu har jag inget mer att skriva men ni får en bild såklart :D




Okej det blev två bilder men hoppas att det går bra ändå :)

Ha ett bra höstlov och ni som inte har lov, synd för er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0