Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer Längtar efter något som kan rädda mig












Ja jag skulle ju berätta vad jag skulle göra i torsdag, som ni ser på två bilder så var jag med Malin när hon åkte cross. Så jag provade på att åka med, fast vi åkte bara på lilla banan ;)
sen när jag skulle hem så hade jag kollat fel buss, som tur var kunde ju mamma komma och hämta mig :)
i fredags var skolan på södde, vi gjorde inte så mycket, men efter åkte jag, Malin, Melinda, Fern och cassie till nacka. Köpte inget tyvärr :(
Igår åkte jag och mamma ut till Stavsnäs för att fira två av alla min hundra kusiner som har fyllt år :) lekten jättemycket med min lilla kusin, och måste bara säga att de där små har en jävla energi, enda gången han satt stilla var nog när han satt och åt ;)
Idag har jag gjort matte läxan och varit och handlat med mamma :)
just nu sitter jag och kollar på tv med familjen :)

imorgon är det skola igen :/ men på onsdag börjar dansen igen :D
nästa helg ska jag kanske på höstmarknad i gustavsberg och ska kanske dansa och sen på kvällen ska jag hem till melinda och fira henne efter att hon fyllt år för någon månad sen :P

nä nu finns det inget mer att skriva om så uppdaterar imorgon elr på tisdag om jag har tid :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Har du gjort den där tavlan? <3

2011-09-04 @ 21:34:56
URL: http://missdoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0