Tack

Heej! Som ni ser så har min blogg blivit fixad, tack vare Cassie, så TACK!!

Här är lite av förra veckan:

 

I måndags och tisdags hände det väl inte så mycket, förutom att i tisdags så tog vi klassfoto L blir alltid dålig. Men men. I onsdags så skulle jag dansa :D jippie i torsdag hände det inte så mycket då heller.  Men i fredags så skulle jag till skolsyster och kolla en grej. Sen fick jag ont i magen men det får jag så fort jag äter nu. SHIT! Ja ja. Här kommer lite få bilder:

 <min nya header

tyckte bara att den var fin tyckte bara att den var fin

ja inte så mycket att säga om den här bilden

kramar eran Lollo


Kommentarer
Postat av: ag

du e allt lite random du

2009-09-07 @ 18:45:16
Postat av: Malin

Måste bara fråga....varför har du ett blad i headern???

2009-09-09 @ 16:03:09
URL: http://rumpetuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0