ledsen

hej hej! sorry för dålig uppdatering men har inte haft tid.

Ja nu e det bara två dagar kvar av sportlovet då men det har varit det bästa sportlovet nånsin, i fredags så åkte jag till älskling och var där till på söndag sen åkte vi hem till mig och var här hela sportlovet.
i måndags var vi bara hemma och kollade lite på film och myste lite.
i tisdags åkte vi till mölnvik med min lilla syster och handlade lite typ en duk som man målar på och penslar, sen när vi kome hem så målade jag och Patrik, hade jätte ont i fötterna sen XD.
i onsdags så kom Mulin, vi kollade klart på pojken i randig pyjamas den var jätte bra, men sorlig, vi spelade robo yam (stavning) sen åkte vi och dansade XD
i torsdags så åkte vi till gladiatorerna med min syrra det va as jobbigt men roligt, sen åkte vi hem och myste.
i fredags så kollade vi på jalla jalla, den var väl bra, vi gjorde inte så mycket vi spelade lite sims2 och fixade en skiva till Patrik, sen åkte ham hem. :'( e jätte ledsen
i dag ska jag, min lila syater och min kusin ha tjej kväll, ska äta tacos och kolla på melodifestivalen, ska göra en skiva till mig sen oxå och slappa lite.

bilden som vi målade kommer senare just nu så funkar det inte

kramar Lollo


Kommentarer
Postat av: Malin

Tjoho! uppdatering på lewis blogg! ;D

2010-03-08 @ 16:29:02
URL: http://rumpetuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0