Updateeeriiiing!!!!

Hejsan alla små bajs barn, förlåt för dålig uppdatering :D men hoppas ni gillar mig ändå :D
Men idag var jag och tränade med Malin :D oc jag var jätte duktig för jag gick från 11 kg till 25 kg på en maskin och jag har bara tränat en gågn förut :D men jag måste ha en jättestark rumpa elr nåt :P men imorgon ska jag kanske sova hos Malin, och sen på onsdag ska vi träna igen vid åtta typ :D :D sen på onsdag e det utväcklingsamtalsdag oxå :/ på torsdag har jag inget direkt planerat men på fredag ska jag dansaaa :D :D :D :D sen på Lördag vet jag inte vad som händer och inte på söndag heller :) men just nu har jag inget mer att skriva om men några bilder ska ni få :D


hmm ja det e jag, min syster hade liite roligt :P

Ha en bra dag små barn :)

Kommentarer
Postat av: Malin

VI har starka rumpor! :D

2011-04-05 @ 15:16:15
URL: http://rumpetuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0