Helgen









Bilder från helgen. (fler kommer)

Hejsan hoppsan elr nåt.
I fredags åkte jag till gurra ocg träffade Louise :D sen gick vi typ och beställde en introduktion elr nåt till mig och Malin :D så på onsdag kan vi börja träna på gym jippie :D sen gick vi och hyrde vampire sucks. Har hört att den inte ska vara bra men jag och Louise tycker faktiskt att den vara bra :D sen åkte vi typ hem och flummade lite. sen kollade vi på let´s dance och efter det på filmen.
Igår åkte jag, louise och familjen till mölnvik och handlade lite och åkte till invigningen av world auto. Sjukt snygga bilar alltså, vill faan ha en av de som dem säljer där :P sen åkte vi och släppte av Louise sen åkte vi vidare ut till mormor för min moster fyller år så vi skulle fira henne. idag har jag typ bara kollat på tv och legat vid datan. Ska väl kolla på film snart.

as fint väder i lördags kanske inte syns på bilden men det var det :D

Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0