Today i don´t feel like doing anything I just wanna lay in my bed!

Hallojsan!
Igår var det fredag, och vi hade engelska prov -.- men det var inte så svårt som jag trodde, det var typ hundra gånger enklare. Efter skolan åkte jag till stan och mötte upp älsklingen. Efter det gick vi till sergerl biografen och köpte biljetter till Fast and the furious 5, efter det gick vi och åt medan vi väntade på att filmen skulle börja. Filmen var i alla fall jätte bra :D men man borde nog inte se den om man inte tycker om biljakter, en massa skjutande och självklart Vin Diesel :) Sen åkte vi hem till älskling och kollade på lite film. Idag händer det väl kanske inte så mycket, men imogon blir det Uppland väsby :) älskling ska tävla.
vet inte mer vad jag ska skriva men lite bilder från igår kommer nog up imorgon :)

Men en liten gammal bild från Uppland Väsby kan jag bjuda på :)




Haj dåe ♥

och kom ihåg att inte äta för mycket godis, för godis är äkligt, eller hur Malin ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

GODIS ÄR GOTT

2011-05-14 @ 16:33:44
URL: http://rumpetuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0