En Lundbergs cocktail!

Hallojsan!

Förlåt för dålig bloggning men har inte haft lust bara tyvärr.
Men igår så gick jag till skolsköterskan det första jag gjorde när jag kom till skolan och det slutade med att mamma kom och hämtade mig, sen kanske en timme senare blev det vårdcentralen. Från vårdcentralen blev det Astrid Lindgrens barnakut... :/ var där i kanske fem timmar, men tillslut kom de fram till att det inte var något farligt som tur var :)
Idag blev jag hemma eftersom att jag fortfarande hade ont i magen idag :( Men jag mår bra jag LOVAR!!
Just nu ligger jag och kollar på idol.
Imorgon åker jag mot Uppsala typ. så jag kanske uppdaterar något litet om att jag lever :)




Kommentarer
Postat av: Malin

Krya på dig <3

2011-10-21 @ 21:57:45
URL: http://missdoodle.blogg.se/
Postat av: Michelle

super söt blogg<3

2011-10-24 @ 18:28:53
URL: http://ponnybrudarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0