Wehå it´s höstlov!! (snart)









Några bilder från igår när jag fotade med min kära lillasyster ♥

Just nu sitter jag i skolan och e typ själv.
Har spanskaprov idag och hoppas att det går bra :)
När jag ar slutat så blir det att åka och hämta ut mitt körkort som har kommit :D
När jag kommer hem ska jag städa mitt rum som e as stökigt :P
I helgen ska jag kanske åka och hälsa på min gudmor med moppen och sen kommer mi kusin och hannes kille och ska äta middag med oss :)
På söndag ska jag kanske gå ut och fota lite om det inte regnar :P
Ja just nu har jag inget mer att skriva men uppdaterar nog imorgon elr på söndag :)

Hare gött :D

Kommentarer
Postat av: Jojjjjohs.se

Härligt med lov!

2011-10-28 @ 15:52:30
URL: http://jojjjjohs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0