Och hatar att jag lät dig ge mig den där känslan



Just nu sitter jag i skolan och har håltimme i en och en halv timme -.- jag älskaaaaaar skolan... not!! just nu sitter jag med Melinda, Emma och Malin. Malin berättade just att hon firade sin fördelse dag, emma äter ett äpple och Melinda spelar på min telefon.
jag har en liten känsla av att vi kommer bli lite flummiga :P

vad mer ska jag skriva? jo att ikväll får vi gäster, alltså in jag, Melinda, Malin oh Emma utan vi = familjen :)
imorgon ska jag på höstmarknad i gustavsberg och så ska jag dansa där, sen på kvällen ska jag hem till melinda och sova där för hon har fyllt år för några månader sen och nu ska vi fira henne :P
på söndag blir det nog att plugga när jag kommit hem från Melinda om jag inte bara ska slappa :)

just det bilden ovanför är från dansen i onsdags :) det var ingen rolig dans just då så jag lade mig på scenen och fotade mig själv lite :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0