bilder

Heej! Här kommer lite bilder har inte så mycket att skriva förutom om hur morgondagen ser ut.

Ja imorgon så ska kanske med mig hem sen ska jag på brännboll med Malins (min lilla syster) typ våning i skolan ska ha piknick med oss då ska väll bli så där för alla i Malins klass är så jävla stöddiga. Även fast dem bara går i 3:an och jag i 6:an så jag förstår inte varför dem ska kaxa i mot o.O

här kommer lite bilder

 <söt

sååå söt <3



 draco and hermione

kommer mer bilder senare men internet strular kanske snart men måste byta dator först

kramar eran Lollo <3


Kommentarer
Postat av: linn

Draco <3 :D

2009-08-26 @ 16:41:07
Postat av: Malin

Lewis...vi går i 7:an...



xD

2009-08-27 @ 08:43:00
URL: http://rumpetuss.blogg.se/
Postat av: Cassie / Sweetfrog

Haha, malin det där madeade min day x3 haha x3



Asså, vfr e det hermoine och draco för?

2009-08-29 @ 21:58:00
URL: http://sweetfrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0