Svar

Heej! idag har jag varit vid munkmora och dansat (jipie!) Sen har jag inte gjort så mycket men nu ska jag svara på några kommentarer

Första inlägget:

Cassie:
Kul bild? nee x3

Svar:

Nej men vad skulle jag annars haför bild??

Malin

"Det e förjävligt" haha

Svar:

haha så klart ;P

tredjeinlägget:

Malin

Har du gjort den där headern?

Svar:

Nej det har jag inte.

fjärde inlägget:

linn

GILLAR DU INTE MAKARONER OCH KÖTTBULLAR?! Det är ju typ det godaste ju! x]

Svar:

jo men jag var inte så suggen på det just då.

femte inlägget:

Malin

Räknas jag som pucko???? XD


linn

heh, precis "Räknas jag som pucko????". x]



Svar:

nej det gör ni inte det är bara de som är irriterande (vissa) (samma svar till båda så ni inte tror att jag har gjort fel)

Cassie / Sweetfrog

Haha, jag e nog ett puko, inte för att jag vet vad ett puko är men...aja x3 Brukar du vara med oss? hade ingen anning om det...men ifall du nu stör dig så mkt på vårt twilight intresse, sluta vara med oss och var med fjortisarna istl? det blir ju perfekt! x3 Hare bra, x3


Svar:

Kanske det. Ehh ja jag brukar vara med er på rasten men om du inte märker det så borde du vakna upp från twiligth drömmen. Jag tycker att det är du som passar in bland fjortisarna för att du har ju såna  där byxor som dem och går med en liten väska som dem, passar perfekt, tycker jag. 



komentera gärna vad ni tycker om att jag svarar på kommentarerna så här

Kramar eran Lollo <3


Kommentarer
Postat av: melinda

potatismos.

2009-06-07 @ 21:57:59
URL: http://shakeiit.blogg.se/
Postat av: Cassie / Sweetfrog

Thats right, lollo jag tar snart fram klubban you know x3 men lewis, im sorry om det e kränkande med alla kommentarer, men SÄG det då, skriv inte taskiga saker om mig på din blogg. Föresten, i know e person named Malin? hört talas om henne? aja, jag har inte sagt nåt om linedance ens häflten så många ggr som hon, så vfr tar du inte och skriver ett taskigt inlägg om henne? Tack till Lollo och Ag föresten <3

2009-06-08 @ 07:22:52
URL: http://sweetfrog.blogg.se/
Postat av: Malin

Cassie menar du mig?? :o

2009-06-09 @ 12:37:53
URL: http://rumpetuss.blogg.se/
Postat av: ag

asså du uppdataerar ju typ..aldrig? Har du glömt ditt lösenord elr?

2009-06-17 @ 19:19:29
Postat av: Niki

Men seriöst, sluta kalla oss fjortisar till varandra på internet genom era bloggar, säg det face to face istället -.-

2009-09-12 @ 20:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0