Heej!!!

Heej! jag är en tjej som precis har börjat blogga. Jag tycker om att dansa Line dance, sitta vid datan, va med kompisar och bada. Jag kommer berätta lite om  vad som häder i min vardag.

Idag så åkte hela klassen till Tekniska muséet, för att spela in tv och radio. Jag spelade in tv . jag, Jonte och Kevin skulle gå runt på muséet och intevjua olika personer om vad dem tycker om allt mord nu, och Kevin sa att vissa personer inte var fina, så då skulle vi inte intevjua dem.-_- vi kom hem till skolan runt fyra tiden. Och snart ska jag äta middag, blir billys pizza och en pankaka. ska ner och fixa middagen nu kanske bloggar mer sen. bye

min middag -_-

Kramar eran Lollo


Kommentarer
Postat av: Cassie / Sweetfrog

Kul bild? nee x3

2009-05-28 @ 18:15:19
URL: http://sweetfrog.blogg.se/
Postat av: Malin

"Det e förjävligt" haha



Fast Billypizza e gått! Om man inte äter för mycket XD

2009-05-29 @ 19:36:54
URL: http://rumpetuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0