Sommar!!

Idag har jag varit på gustavsbergs badet med familjen och syrrans kompis. Hade skit kul! Sen åkte vi och handlade och åkte hem. Sen åt vi lunch vid 14:00 tiden, sen pysslade jag, syrran och kompisen till 18:00 eller nåt åt middag sen. Köttbullar och makaroner, inte favoriten precis, men det gick ner. Skulle kolla på inspelad "Hjälp jag är med i en Japansk tv show" med min och syrrans gud föreldrar kom, heltplötsigt, så vi fick skippa att kolla på det och fikade i stället. Ja nu sitter jag här och skriver. Lite trött -_-



God natt och stora kramar från eran Lollo <3

Kommentarer
Postat av: linn

GILLAR DU INTE MAKARONER OCH KÖTTBULLAR?! Det är ju typ det godaste ju! x]

2009-06-01 @ 15:47:28
URL: http://purpleroose.blogg.se/
Postat av: Lollo

jo men då var det inte så gått :(

2009-06-01 @ 16:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0