♥♥♥♥

Hej hopp! just nu ligger jag i min soffa och lyssnar på musik och "renskriver" en berättelse till min fina älskling ♥ och snart e det ju ny år och då ska man fira med älskling och hans familj och en kompis och hennes familj :)
vad ska alla göra på ny år??

 snart ska jag väl gå och spela sims 2 med syrran (vet det ska säkert vara sims 3 men aa)

 

Julen har varit sjukt rolig och jag fick jätte fina julklappar, t.ex. två ved trän och lite stenar, men det var bara skämt :P men jag fick ett jätte fint staffli av Malin tack tack :D och ett jätte gulligt ljus av Älskling ♥ sen fick jag lite pengar och kläder och färger, tavlor som man ska måla på och penslar :D tack alla för julklapparna ♥

Men just nu har jag väl inte så mycket att skriva, eller ju just det om en vecka imorgon firar jag och min fina älskling ett år ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ puss på dig ♥♥

saknar sommaren som fan :(

Kram Lewis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0