Måndaag!

Hej på er e dag e det måndag :(
Men bara två veckor, fem och en halv skoldagar kvar :D :D :D

Men helgen har ändå varit ganska lång som tur e :D
jag var ju med min fina älskling ♥

Just det igår firade vi 11 MÅNADER :D :D :D

Min vecka:

Måndag: inte så mycket, tvätta när man kommer hem :( och Ung och bortskämd

Tisdag: Åka till demokrativerkstaden, plugga till no läxförhöret

Onsdag: Läxförhör i no, ta det lugnt.

Torsdag: inte så mycket där heller.

Fredag: schema brytande, nobelldagen.

Lördag: Har gäster

Söndag: Slutet på veckan :(

Ja det var allt från.

det e min cykel :D

mig ha det bra Kram Lewis :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Cool ny bmx du skaffat! :D <3

2010-12-06 @ 17:14:34
URL: http://rumpetuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0