:D

hej hej sorry för dålig uppdatering men har liksom inte haft tid, ork eller minne till det. XP men vi har inte hafft vatten sen i lördags, men entligen i dag kom det inne i tvättstugan :D

i dag har jag varit och åkt pulka med "gänget" det var as kuligt jag ramlade några gånger. (kommer kanske bilder) sen efter typ en timme gick jag och malin hem till henne och åt nudlar för vi fick ingen lunch i skolan -_-

jag e typ med i en tävling på fokis blogg jag kan typ vinna ”Fokis outfit” från Kii.se 



jag saknar sommaren och älskling ♥


känns spm om allting e bra snart sportlov, vatten och får snart träffa älskling :D kan det bli sämre??






en bild från idag kommer mer sen men det funkade inte riktigt när jag skulle få dem

Kommentarer
Postat av: Kusin Emma

Åka pulka är bland det roligaste som finns! Ha med varm choklad och smörgåsar och vara en massa kompisar! Jag vart jätte sugen på att åka pulka nu, synd att det är så kallt! :)

Hälsa familjen!

Ha det bra! Kramar <3

2010-02-24 @ 18:57:22
URL: http://innossyster.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0