Sorry

Hej förlåt för jätte dålig uppdatering har värkligen inte haft tid lust elr ork. men det har väl kanske inte hänt så jätte mycket mer att jag har haft prao och höstlov och massor med läxor -.- sen i lördags var jag på halloween fest med syster ♥ (bilder kommer längre ner)

här kommer resten av veckans planer:
Onsdag: läxor och dans.
Torsdag: tona och slinga håret och sen lazerdome.
Fredag: åker väl till älskling ♥
Lördag: e med älskling ♥
Söndag: åka hem och fira syrran.

ja det e mi vecka så här långt, men just nu sitter jag och har rast med Linn och Emma. och vi har spanska snart -.- men kan nog bli rätt kul elr inte jaja den som lever få se som man säger.


ja det här vart inte så långt men kommer inte på va jag ska skriva... men jag uppdaterar nog i kväll

jag med mössan :D

samma här

och bara en random bild


kramiz från lilla mig ♥

Kommentarer
Postat av: LINNÉA

söt du var :)

2010-11-25 @ 10:11:03
URL: http://bbarfota.blogg.se/
Postat av: Daniel

Diggar mittersta bilden, aiityd!:)

2010-11-25 @ 13:48:45
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0