Bounce


Hejsan svejsan alla små barn igår var det vårfest dag i skolan så vi målade action painting sjukt roligt, sen dansade vi street dance :D så jävla roligt och dans läraren var en kille från bounce :) sjukt coolt jue :) Sen när vi slutade så åkte jag hem och hämtade kamera, chips och dricka. Sen var det bara att åka till Björkvik med Malin, Melinda, Cassie och Linn. Vi gick till nån strand och lyssnade på musik, fotade och hade trevligt.
Sen efter att vi hade varit där ett tag kom mamma och hämtade mig så åkte vi och åt middag sen åkte vi till lindex och jag fick en ny bh och jag köpte en ny tröja. Efter det åkte vi hem och satte oss framför tvn.








Massa fina bilder från igår :)

Ha en fortsatt bra valborg :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Det var den där bilden jag tog. den sista! :) <3

2011-04-30 @ 17:52:05
URL: http://rumpetuss.blogg.se/
Postat av: Linn

vafan håller jag på med? hahaha, den tredje nerifrån, hahaha.

2011-04-30 @ 21:54:34
Postat av: Malin

sv; smälla i toadörrarna som in i helvete -.-

2011-05-05 @ 16:41:54
URL: http://rumpetuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0