Im okay. Not yet, but soon!


¡Hola!
Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. Har hittat et as bra band, Von Benzo heter det. Det är Jay som var med i idol som sjunger i bandet.
Idag skulle jag ha åkte till nacka med några tjejer från klassen och ag, men jag fick ont i magen, så jag åkte hem ist :/ Men men så e det ibland, men jag hoppas på att jag är bättre imorgon och kan gå :)
I helgen händer inget specielt, utan ska väl åka och gratta min kära kusin som fylde år i veckan och typ följa med och byta däck på bilen :D
Inte mycket mer att skriva just nu men kommer nog kanske något imorgon elr i helgen. Men lite fler bilder får ni iaf :)




Jag är inte seriös på någon av bilderna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0