HEEEJ

Hejsan förlåt för dålig uppdatering men jag har försökt att lägga upp en as bra låt men det unker inte.

I fredags kom min fina älskling. På lördagen så åkte jag till nacka med min familj och min älskling sen när vi kom hem så var det bara att fixa sig. För sen skulle jag på bastukväll hos en kompis (bilder kommer senare) och ja nästan alla var lite drogade :P

Idag kommer typ att bli en seg dag för först har man engelska till tio men en liten rast mellan. sen har man Engelska prov oxå -.- men men. sen har man bild och sist har man matte. och man slutar typ tre -.-

just det jag e typ med i en tävling här om ett jättefint örhänge :D så kolla in det.

men nu har jag inget mer att skriva om se heej dåe ♥

Kommentarer
Postat av: EMMI - modeblogg

Kul att du är med och tävlar! Jag hör av mig om du vunnit senare =) allt bra? kram

2011-02-10 @ 10:18:03
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej LEWIS!

2011-02-10 @ 11:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0