Trassel

Hejsan hoppsan nu e jag här igen :P
hade tänkt berätta om min helg :)
Fredag: I fredags var jag hemma för det var typ snökaos så man kom ingenstans. Jag fick nästan damp för att vara inne hela tiden.
Lördag: I lördags kom Malins kompis hit och hennes mamma. Sen åkte jag, mamma och pappa och handlade :) när vi kom hem så fotade jag och Malin lite elr hon fotade mig :P på kvällen så var det att kolla på melodifestivalen :D
Söndag: I dag var jag med familj i sickla och fikade. OCH jag fick min chailatte Malin :P sen gick vi och kollade på film :) vi kollade på Trassel i 3D. Den var faktiskt bra till min förvåning :)
Det var min helg och nu när jag ändå håller på att blogga så kan ja ju passa på att berätta om den kommande veckan.

Måndag: Imorgon ska jag in till stan för att träffa min älskling eftersom att det är alla hjärtans dag. Så vi ska typ fika lite och så.

Tisdag: På tisdag MÅSTE jag plugga till spanska provet och engelska provet.

Onsdag: På onsdag ska jag dansa som vanligt :D

Torsdag: På torsdag vet jag inte riktigt vad som händer men det får vi se då.

Helgen: I helgen ska jag nog vara med min fina älskling ♥

 

jag vet inte världens roligaste bild men skit samma :P

kram från lilla mig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0