Mys framför datan med film på



Har precis kollat på A Cinderella Story. Den e ju sjukt bra :D jag kanske e lite seg men skit samma :P
Och har typ precis plattat håret, vet onödigt att göra det nu när dagen nästan är slut, men imorgon kommer jag inte att hinna platt det så jg gör det nu istället :D
odag skutade jag ett men skulle ha slutat typ halv tre ist och imorgon har jag sovmorgon :D men på onsdag ska jag typ upp fem!! Men det gör inget för jag slutar tidigt då :D
Nä nu har jag inget mer att skriva kanske uppdaterar senre ikväll
seya :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; HAHAHAHA xD Preciiiiiiis så!

2011-03-07 @ 19:14:27
URL: http://rumpetuss.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejhejhejehjehjehejhejhejhejhejhejhejhejhej LEWIS!

2011-03-08 @ 12:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0