Empty room and empty heart!



Hej!
I fredags gick jag hem till malin efter skolan en liten stund, sen kom mamma och min syster och hämtade mig för att sen åka och handla :) Jag köpte hårfärg då :D så nu har jag färgat håret (bild kommer nedanför). När vi kom hem så fixade vi mat oc jag fick grillad SPARIS!!!! :D :D :D sen åt vi till idol :)

Igår vaknade jag ovanligt tidigt, sen kollade jag typ lite på tv. Sen när mamma hade vaknat började jag färga håret, men mamma fick hjälpa mig sen :P sen tog jag det lite chill och kollade på film. Ja jag gjorde det, trots det fina vädret, men det var bara för att jag skulle måla naglarna, och när jag målar mina naglar så kan jag inte sitta stilla tills det har torkat. Så ja då kollade jag på film.
Efter det åkte jag, mamma och min syster till min kusin som fylt två år :)
En liten stund efter att vi kommit hem fick vi gäster. Runt tolv typ gick jag, min syster, Linn och Linus ut till mig för att kolla på film, vi kollade på rosa the movie, det tog inte lång tid innan jag somnade :P sen väcktes jag av att min syster säger att min telefon ringer -.- men då skulle vi typ komma in :P

Idag har jag bara tagit det lugnt, kollat på tv och spelat lite olika spel :)

Nä nu ska ni få bilderna som jag lovade er i fredags :)


publiken från veronica maggio








Ja mobba inte de sista bilderna på mig och förlåt för de dåliga bilderna på Veronica Maggio :) men jag stod inte så nära och så stod jag på en soptunna :P

Men ni får ha det bra tills nästa gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0