Everybody hurts some day, its okey to be afraid

Hejsan!
Just nu sitter jag i skolan och har sovmorgon :)
I fredags kom mamma och pappas kompisar och åt middag.
I lördags var jag på höstmarknad och dansade, sen på kvällen åkte jag till Melinda för att fira henne efter många månader :) jag sov över där oxå.
På söndagen åkte jag hem och satt en liten stund vid datan, sen hjälpte pappa mig med min ritning till träslöjden.
I veckan händer inte så mycket, imorgon är det dans, på torsdag händer inte så mycket.
På fredag ska jag åka till moppeskolan och gå på intensiv kurs hela helgen och sen på tisdagen ska jag köra i trafik.

När jag kommer hem ska jag försöka ladda upp bilder från helgen för just nu har jag de inte i datan.
men bloggar mer när jag kommer hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0