Jag är den jag är, lev med det elr låt mig vara!

Just nu sitter jag i skolan och har håltimme -.- orkar inte, men efter har vi svenska, då ska jag typ redovisa om tänder :P men annars ska jag försöka läsa, jag ska börja med "i taket lyser stjärnorna". Har hört att den ska vara sorglig, jag har bara hunnit till en liten typ dikt och e redan typ berörd :(
Bara för att ni ska förstå lite så får ni den nu,
"Om du dör mamma, då tar jag självmord.
Det gör jag.
Då tar jag självmord.
Nej, förresten. Det heter inte ta självmord.
Det heter begå självmord
och det heter ta livet av sig.
Alltså.
Om du dör mamma, då tar jag livet av mig.

Så jävla sorgligt :(
Nä nu ska jag försöka läsa lite men ni får nog bilderna från Veronica Maggio i kväll om inte imorgon :)



Vad ska alla göra i helgen då??

Ha det bra ♥

Kommentarer
Postat av: amelia

Fin blogg. Hoppas du haft en bra lördag! :)

2011-10-01 @ 18:41:58
URL: http://ameliazakrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0